Jaarverslag 2022 Centrale Cliëntenraad

11 Juli 23

De Centrale Cliëntenraad zet zich in voor de belangen van bewoners en cliënten binnen onze organisatie. Zij streeft ernaar om de stem van bewoners en cliënten te vertegenwoordigen en ervoor te zorgen dat zij de best mogelijke zorg en ondersteuning ontvangen.

Het jaarverslag belicht de belangrijkste thema's en onderwerpen die gedurende het afgelopen jaar aan bod zijn gekomen. Het is een belangrijk instrument waarmee de cliëntenraad verantwoording aflegt aan zowel bewoners, cliënten als andere belanghebbenden.

Wij nodigen u dan ook graag uit om het jaarverslag te bekijken. Uw mening en betrokkenheid zijn essentieel in het streven naar verbetering en het waarborgen van cliënttevredenheid.

Klik hier voor het jaarverslag 2022 van de centrale cliëntenraad.

Doe mee!

Wilt u het verschil maken in het leven van anderen en uw stem laten horen? Kom dan bij de cliëntenraad!

De cliëntenraad is dé plek waar u als betrokken individu kunt bijdragen aan het verbeteren van de zorg en welzijn van onze bewoners en cliënten. Als lid van de (lokale) cliëntenraad kunt u opkomen voor de belangen van de bewoners en cliënten en invloed uitoefenen op beslissingen die hen direct aangaan. Wij zijn op zoek naar nieuwe leden voor de (lokale) cliëntenraad. Kom eens kennismaken met de cliëntenraad en neem vrijblijvend deel aan een cliëntenraadsvergadering op locatie.

Wilt u meer informatie of heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met de cliëntenraad via cliëntenraad@vivantes.nl of neem contact op met de gastvrouw/gastheer op locatie.